“حملات همه جانبه به شاهزاده رضا پهلوی، در آستانه ی سالگرد شروع انقلاب ملی”

 

موسی حاتمیان :

در حالیکه در آستانه ی سالگرد شروع انقلاب زن زندگی آزادی، جنایتکاران حکومت فاشیسم اسلامی، در حداکثر سرکوب ناشی از وحشت تکرار تظاهرات سال گذشته، دست به دستگیری های گسترده، شکنجه های وحشیانه ی زندانیان سیاسی و کشتار جوانان انقلابی در ایذه و…زده است، و قتل جواد روحی، دستگیری ماشاالله کرمی و مهدی یراحی، حمله به نازیلا معروفیان در زندان و بستری شدن وی که از دیروز اعتصاب نیز غذا کرده است، شکنجه و شکستن دندان های هومن طاهری، دستگیری لیلا قلوزی که امروز به زندان سنندج منتقل شده است، محکومیت امروز سپیده قلیان به پانزده ماه حبس تعزیری دیگر به اتهام توهین و تف کردن به آمنه بازجو خبرنگار نماد سادات محمدی- خامنه‌ای، افزایش فشار بر نیوشا بدیعی ثابت بهایی در زندان، حمله به ناهید شیرپیشه و صدها مورد مشابه دیگر در روزهای اخیر بوده است.

در حالیکه تمامی تلاشها و خاصه خرجی های قوه قضائیه آدمخواران، و دیپلمات تروریست های سفارتی کوه ولایت، برای تبرئه کردن حمید نوری موش زاییده، و رئیسی، مرتضوی، و تمامی جنایتکاران علیه بشریت به همراه شخص خامنه‌ای، در ناله های یوسف حکومت اسلامی زاییده اند، که بالاخره رئیسی نیز مانند پوتین در وحشت از دستگیری، به سفرهای چین و ماچین بسنده کند، یا رییس‌جمهور قتل عام را با دریافت تضمین به مجمع عمومی سازمان ملل روانه کنند، زیرا دادگاه حمید نوری دیگر حتی از دایره ی جنبش دادخواهی ایرانی خارج شده و ابعاد جهانی یافته است، و این موضوع بخصوص در سالگرد کشتار تظاهرکنندگان، نه فقط برای سران جنایتکاران، بلکه برای تمامی اعضای دستگاه سرکوب از خیابان تا زندان اهمیت دو چندانی در دیدن عینی سرانجام جنایت یافته است

در اخبار و رویدادهای بسیار دیگر، پس از مصاحبه ی دیروز شاهزاده رضا پهلوی در مورد دوره گذار، نه به ناگهان، بلکه با همدستی سالیان، مهره های سیاه شطرنج سیاسی سادات اتاق فکر حکومت اسلامی، آنها را شتابزده به میدان رسانه های معلوم الحالی فرستاده اند، تا با وقاحت آموخته از آموزش های حوزوی دوره اصلاحات! مدعی شوند، که از سخنان شاهزاده برای عفو عمومی شوکه شده اند، و ایشان پس از دریافت میلیون ها دلار از سپرده های بانکی ایرانیان در آمریکا بخاطر استرس پس از دستگیری برادرش و … حالا همچنان در خواب نما شدن رهبر انقلاب، از طرف خانواده های دادخواه شعار می دهد که ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم… اما به راحتی فراموش می کند، که مشکل خانواده های دادخواه، فقط فریب خوردن شما در روستایتان و تهران و همه جانبه همراه بودن با سران جنایت و فریب اصلاحات داخل کشور نیست، بلکه خانواده های دادخواه فراموش نمی کنند، که شما در دنیای آزاد خارج کشور نیز همچنان حلقه به گوش روحانی ها بودید و به آنها رأی داده اید؟ و آیا کسی چون شما، با این همه سال همدستی و همراهی با جنایتکاران حاکم را بایستی مانند سربازان وظیفه ی سپاه و نیروی انتظامی محاکمه کرد یا خیر؟ و اگر این رهبران خواب نما شده برای ریاست جمهوری پس از سقوط حکومت اسلامی، نصیحت پذیر باشند، اولاً که بایستی نوبت را رعایت کنند، زیرا مهر تابان رجوی بسیار متوهم تر و با تشکیلات تر از ایشان، سی سالیست که در صف هستند! و ثانیاً بعد از سقوط شاه سلطان حسین صفوی ، محمود افغان یکی از اقوام خود را که “مگس خان” نام داشت ، فرماندار شیراز کرد، وی پس از چند روزی که در شیراز بود، روزی کنار قبر حافظ رفت، و بدلیل تعصبات خشکی که داشت، تصمیم گرفت که مانند خلخالی قبر حافظ را خراب کند، و هر چه اطرافیانش او را نصیحت کردند که از این تصمیم بگذرد، او گوش نکرد، سرانجام قرار بر این شد که از دیوان حافظ، در این مورد، فالی بگیرند، وقتی که دیوان را باز کردند، این شعر آمد:

ای مگس ! عرصه سیمرغ نه جولانگه تو است

عِرض خود می بری و زحمت ما می داری

مگس خان ، با خواندن این شعر، سخت تحت تأثیر قرار گرفت ، و از روح حافظ طلب عفو و بخشش کرد.

یکی دیگر از موجودات ناشناخته ای که هنوز زیست شناسان دنیای سیاست در تعیین هویت ایشان به جایی نرسیده اند! زیرا هم زن و هم فراجنسیتی و هم دگرباش جنسی و هم همزمان سعید قاسمی قالتاق و فاطی کماندو، و در یک کلام بدون قرار گرفتن در یک تعریف واقعی، مصداق فاطمه فاطمه است! این موجود که پس از عبور از جهاز هاضمه ی نرم تنان اصلاح طلب حکومت اسلامی، به خارجه اعزام شده، و توانسته با تمامی ویژگیهای اشاره شده و رانت های خاصه و توانمندی های جشهی کرونایی، بسیاری از انجمن ها و حتی نهادهای تحت پوشش سازمان ملل را کاملاً آلوده کند، در هر زمان و مکان که حکومت اسلامی نیاز به امداد غیبی و نعمت اللهی داشته، وارد عمل شده و جنگی براه انداخته است…

این ویروس کمتر شناخته شده و خطرناک، پس از راه اندازی چماقداری چادر وحدت حزب الله در اروپا، در مقابل دادگاه استکهلم و محاکمه ی تعیین کننده ی حمید نوری، بفرموده، دادگاه مجازی آبان را به راه انداخت، و حتی بسیاری از همراهان ساده لوح جنبش دادخواهی را نیز فریفت… و البته اکنون توسط همان شاهدان دروغین رسوا شده است‌. همچنین در ادامه ی مقابله با دادگاه حمید نوری، و پس از شروع انقلاب زن زندگی آزادی، رذیلانه تر و آشکارتر در کنار اطلاعات جانیان برای مخدوش کردن قتل نیکا و.‌‌..به میدان آمد، که واکنش تند خانواده های دادخواه را در هر دو مورد بالا بدنبال داشت!

این موجود عجیب الخلقه ی اصلاح طلبی نظام، که همزمان هم باجناق حوزوی و هم دگرباش جنسیتی می باشد، اکنون در آستانه ی سالگرد قتل مهسا ها و نیکاها و کیان رنگین کمانی، آنها را رها کرده و باز به فرموده سراغ اصلی ترین تهدید ولایت آمده است، و با همان فرهنگ لمپنی حوزوی و تُن صدا و ادای سعید قاسمی قالتاق، برای حمله به شاهزاده رضا پهلوی، با نبش قبر یک کتاب قدیمی مدعی شده که محمدرضا شاه نیز دگرباش جنسیتی بوده است، و گندگاو چاله دهانی های آخوندی و اطلاعاتی را حالا بسیار آشکارتر نشخوار می کند!

امروز همچنین پس از مصاحبه ی دیروز شاهزاده رضا پهلوی در مورد دوره گذار، بفرموده و با عجله کنفرانس عدالت در دوران گذار را در نروژ برگزار و بجز نوچه هایش، متأسفانه افراد با نام و برنده جایزه نوبل و… را نیز به آنجا کشاند! و این افراد از خود سوال نمی کنند که سخنان شاهزاده رضا پهلوی در مورد عفو عمومی یا دوره گذار، مگر تفاوتی با ادعاها یا خواسته های آنها دارد، که اینچنین بازیچه و آلوده به این ویروس خطرناک جنبش دادخواهی می شوند!

واقعیت این است که موضوع این ویروس و دیگر متوهم های خواب نمای واتسلاف هاول شده و رییس‌جمهور شانه به شانه ی مکرون شده و… توسط سعید بهبهانی در میهن تی وی و مصاحبه ی ایشان با ایرج مصداقی در هفته ی گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، که می توانید به نوارهای آنها مراجعه کنید، اما در ادامه ی این تهدیدات جنبش دادخواهی و پس از کنفرانس امروز عدالت در دوران گذار و…، این مقاله را بعنوان هشدار جدی تری نسبت به این ویروس های خطرناک ضد ایران و ایرانی لازم دیدم.

زیرا همانطور که اشاره کردم، در طول دادگاه حمید نوری، حتی بعضی از همراهان جنبش دادخواهی و اعضای خانواده های دادخواه نیز به میزانی فریب دادگاه آبان را خورده بودند، همچنانکه در هفته های اخیر، یکی از اعضای قدیمی خانواده های خاوران به من انتقاد نوشته بود، که چرا از رضا پهلوی حمایت می کنی؟ مگر نمی دانی که او گفته است، اعضای سپاه پاسداران باید مشمول عفو قرار بگیرند…در حالیکه ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم! در پاسخی به این عضو خانواده های دادخواه، یادآوری کردم، که این‌ها مواضع سیاسی امروز من نیست! و همانطور که در مقاله ی مهر و اکتبر گذشته و پس از شروع انقلاب زن زندگی آزادی نوشته بودم: 

عبور قطار انقلاب زن زندگی آزادی، از ایستگاه بازگشت ناپذیری!

موسی حاتمیان

https://mihantv.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%b9%d8%a8%d9%88%d8%b1-%d9%82%d8%b7%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%b2%d9%86-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d8%b3/

…آیا شخصیتی ترکیبی مانند نسرین ستوده، و نرگس محمدی، که توان ایفای نقش ماندلایی کاوه ی زن ایرانی را دارا هستند، فرصت ایفای این نقش تاریخی را بدست خواهند آورد؟.

آیا اتاق فکر و قدرتمندان تاریکخانه ی حکومت اسلامی، با توجه به اینکه می دانند، بر خلاف وابستگان حکومت پهلوی، آنها هیچ جایی در جهان ندارند، و یا مانند قدرتمندان کا گ ب، و آفریقای جنوبی، برای گذار ایران و ایرانی، به یک آشتی ملی واقعی نظیر آفریقای جنوبی، چنین شهامت و انتخابی خواهند داشت، که برای پیشگیری از یک خونریزی و انتقامی تاریخی! این فرصت گذار را ایجاد کنند؟

بی تردید، سرعت تحولات بسوی هر کدام از فرضیات پیش برود، این قطار انقلاب زن زندگی آزادی، با قدرتی فزآینده تمامی موانع را کنار می زند، و به ایستگاه پیروزی خواهد رسید. ما پیروز می شویم.

البته در آن زمان هنوز نسرین ستوده مانند همسرش و بعضی از چهره های خارج کشور، بر روی میز اطلاعات آخوندی در حمله به شاهزاده رضا پهلوی بازی نکرده و اندوخته ی خود را قمار نکرده بودند، و اشاره ی من به فرصت های روی میز آنروز بوده است، همانطور که اکنون نمی دانم، آیا شاهزاده رضا پهلوی قدرت شخصیتی آنرا دارد که مانند ماندلا مردم و میهنمان را در گذار با حداقل خونریزی از این سرفصل نهایی خطرناک عبور دهد یا نه، اما تمامی کسانی که با ادعای مجاهدین(آیه ۹۵ سوره) نساء محجبه، و فداییان و چپ و خانواده دادخواه و زندانی سیاسی، و البته سرویس های منطقه ای و جهانی، آگاهانه یا ناآگاهانه، خواسته یا ناخواسته و با هر توجیه و انگیزه ای به فرصت های پیش روی جوانان انقلاب برای پیروزی حمله می کنند، بی تردید بر روی میز اطلاعات خامنه‌ای می رقصند، و به این ویروس جهش یافته ی اشاره شده در بالا آلوده شده اند! ویروسی که همچون سرمنشاء آن، یعنی حکومت اسلامی اشغالگران ضد ایران و ایرانی خطرناک‌تر از کروناست، و هر کسی سلامت روحی، روانی، سیاسی، دادخواهی و ایرانخواهی خود را می خواهد، بایستی این ویروس را از خودش خارج کند، تا بتواند به حیات سیاسی و اجتماعی و ایرانی خود ادامه دهد! 

بی تردید اگر اطلاعات و اسپانسر ها، و همدستان و تمامی دستگاههای داخل و خارج کشوری خامنه‌ای جلاد آسمان و زمین ایران را خونین کنند، بایستی برای همیشه به گورستان تاریخ بروند، و آن روز دور نیست! 

موسی حاتمیان

۱۱ شهریور – Sep 2,2023